ΠΜΣ «Οργάνωση – Διαχείριση του Αθλητισμού για άτομα με αναπηρίες»

ypotrofies-foithtes.jpg

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) «Οργάνωση και Διαχείριση Αθλητικών Δραστηριοτήτων για άτομα με αναπηρίες (Α.με.Α.)» του Τμήματος Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού του Πανεπιστη­μίου Πελοποννήσου, προκηρύσσει για το ακαδημαϊκό έτος 2017-18 σαράντα (40) θέσεις μεταπτυχιακών φοιτητών. Τα μαθήματα πραγματοποιούνται χρησιμοποιώντας την μέθοδο της σύγχρονης εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης παράλληλα με την διαζώσης εκπαίδευση.

Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται ταχυδρομικά (με συστημένη επιστολή) κατά το διάστημα από 13.04.2017 έως και 30.05.2017 στη διεύθυνση: Λεωφ. Ε. & Σ. Βαλιώτη και Πλαταιών, 23100 Σπάρτη (υπόψη: Γεωργίου Χίου). Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στον κ. Γεώργιο Χίο, Υπεύθυνο Γραμματείας του ΠΜΣ καθημερινά από Δευτέρα έως και Παρασκευή 07:30 – 15:00, τηλέφωνο: 27310-89661, Φαξ: 27310-89658 και email: chios@uop.gr, ιστοσελίδα:http://pmsamea.uop.gr/

Δεκτοί γίνονται πτυχιούχοι Τμημάτων Πανεπιστημίων της ημεδαπής και αναγνωρισμένων ομοταγών Ιδρυμάτων της αλλοδαπής, καθώς και πτυχιούχοι Τμημάτων ΤΕΙ συναφούς γνωστικού αντικειμένου.

Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται ταχυδρομικά (με συστημένη επιστολή) κατά το διάστημα από 13.04.2017 έως και 30.05.2017 στη διεύθυνση: Λεωφ. Ε. & Σ. Βαλιώτη και Πλαταιών, 23100 Σπάρτη (υπόψη: Γεωργίου Χίου). Αναλυτικά ο φάκελος υποψηφιότητας πρέπει να περιλαμβάνει τα εξής:

  1. Συμπληρωμένο το έντυπο της αίτησης υποψηφιότητας στο ΠΜΣ, το οποίο διατίθεται εδώ: http://pmsamea.uop.gr/images/uop/docs/entypa/ait_ypops_2017-18.doc
  1. Αντίγραφο πτυχίου ανώτατης σχολής της ημεδαπής ή αντίγραφο πιστοποιητικού ισοτιμίας του αρμόδιου οργάνου, κατά τις κείμενες διατάξεις, για όσους προέρχονται από σχολές εξωτερικού.
  1. Αντίγραφο πιστοποιητικού αναλυτικής βαθμολογίας προπτυχιακών σπουδών (εφόσον ο τίτλος και ο βαθμός της πτυχιακής εργασίας δεν συμπεριλαμβάνεται στο πιστοποιητικό αναλυτικής βαθμολογίας, απαιτείται βεβαίωση εκπόνησης πτυχιακής εργασίας από την γραμματεία του οικείου Τμήματος).
  1. Βιογραφικό σημείωμα το οποίο θα περιλαμβάνει την εκπαιδευτική, επαγγελματική, ερευνητική και συγγραφική δραστηριότητα του υποψήφιουιας.
  1. Πιστοποιητικό απόδειξης καλής γνώσης της Αγγλικής γλώσσας σύμφωνα με τους κανονισμούς του ΑΣΕΠ (το πιστοποιητικό γλωσσομάθειας θα πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένο).
  1. Εφόσον υπάρχει, αντίγραφο τίτλου Μεταπτυχιακών Σπουδών της ημεδαπής ή αντίγραφο πιστοποιητικού ισοτιμίας του αρμόδιου οργάνου, κατά τις κείμενες διατάξεις, για όσους προέρχονται από σχολές εξωτερικού.
  1. Πιστοποιητικά συμμετοχής σε επιμορφωτικά σεμινάρια συναφών και μη με το αντικείμενο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (ο μέγιστος αριθμός πιστοποιητικών που θα συμπεριληφθούν είναι 4).
  1. Αντίγραφα δημοσιευμένων εργασιών σε επιστημονικά περιοδικά ή σε πρακτικά συνεδρίων (ο μέγιστος αριθμός δημοσιεύσεων που θα συμπεριληφθούν είναι 4 σε περιοδικά και 4 σε πρακτικά συνεδρίων).
  1. Βεβαιώσεις εργασιακής εμπειρίας (για τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα) ή υπηρεσιακής κατάστασης (για τους εργαζόμενους στο δημόσιο τομέα).
  1. Αντίγραφο δελτίου αστυνομικής ταυτότητας.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στον. κ. Γεώργιο Χίο, Υπεύθυνο Γραμματείας του ΠΜΣ «Οργάνωση και Διαχείριση Αθλητικών Δραστηριοτήτων για άτομα με αναπηρίες (Α.με.Α.)» του Τμήματος Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού, του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Λ. Ευσταθίου και Σταματικής Βαλιώτη & Πλαταιών, Σπάρτη, ΤΚ. 23100 καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή 07:30–15:00, τηλέφωνο: 27310-89661 Φαξ: 27310- 89657, ιστοσελίδα http://pmsamea.uop.gr/, και email: chios@uop.gr.

Διεδωσέ το

Δείτε επίσης x

Top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close