ΠΜΣ «Επιστήμες της Αγωγής: Παιδαγωγικό Παιχνίδι στην πρώτη παιδική ηλικία» στο Παν/μιο Θεσσαλίας

Το Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας προκηρύσσει για 12η συνεχή χρονιά Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) με τίτλο «Επιστήμες της Αγωγής: Παιδαγωγικό Παιχνίδι και Παιδαγωγικό Υλικό στην πρώτη παιδική ηλικία» για το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016. Με τον παρεχόμενο τίτλο σπουδών κατοχυρώνεται η παιδαγωγική επάρκεια.

Στο ΠΜΣ θα γίνουν δεκτοί, μετά από εισαγωγικές εξετάσεις και επιλογή, είκοσι (20) πτυχιούχοι Τμημάτων Πανεπιστημίων, της ημεδαπής ή της αλλοδαπής και απόφοιτοι Τμημάτων ΤΕΙ με γνωστικά αντικείμενα συναφή προς το αντικείμενο του ΠΜΣ. Τα δίδακτρα για κάθε εξάμηνο σπουδών ανέρχονται στα 500€ [συνολικό ύψος διδάκτρων 2.000€].

Η προθεσμία κατάθεσης αιτήσεων συμμετοχής παρατείνεται μέχρι την Παρασκευή 8 Μαΐου 2015. Οι αιτήσεις και τα σχετικά δικαιολογητικά θα πρέπει να κατατεθούν ή να αποσταλούν με συστημένη επιστολή εμπρόθεσμα στη Γραμματεία του ΠΜΣ του ΠΤΠΕ (Γραφείο 20, 3ος όροφος, νέο κτίριο παραλιακού συγκροτήματος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Αργοναυτών & Φιλελλήνων, 38221, Βόλος, τηλ.: 2421074861, Υπεύθυνη: Στάμου Ντανιέλα) από Δευτέρα έως και Παρασκευή, ώρες 09.30 – 12.00 καθώς και Τρίτη και Τετάρτη, ώρες 16.00 – 17.30.

Οι υποψήφιοι θα συμμετάσχουν αρχικά σε γραπτές εξετάσεις στην αγγλική γλώσσα (Τρίτη 19 Μάιου 2015). Οι επιτυχόντες στην εξέταση αυτή θα λάβουν μέρος σε γραπτές εξετάσεις στα παρακάτω τρία (3) μαθήματα: Διδακτική Μεθοδολογία (Τρίτη 9 Ιουνίου 2015), Ψυχολογία (Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015) και Μεθοδολογία Έρευνας (Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015).

Όλες τις σχετικές πληροφορίες (ύλη εξετάσεων, κανονισμός λειτουργίας ΠΜΣ, αναλυτική προκήρυξη, κτλ.) μπορείτε να τις βρείτε στην ιστοσελίδα του ΠΜΣ: http://www.ece.uth.gr/main/el/node/309

Δείτε επίσης x

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close