Δωρεάν διαδικτυακή διημερίδα για τη χρήση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση

Το Σάββατο 9 και την Κυριακή 10 Μαρτίου, τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου διοργανώνουν, τη 14η διημερίδα με τίτλο «Τεχνολογίες Αιχμής στην Εκπαιδευτική Πράξη». 

Η διοργάνωση, που θα πραγματοποιηθεί εξ ολοκλήρου διαδικτυακά, έχει ως αντικείμενο την αξιοποίηση της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Εγγραφή: Ακολουθώντας τον σύνδεσμο www.avgouleaschool.gr/14η-διημερίδα-με-τίτλο-τεχνολογίες-αιχ/ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν το πρόγραμμα και να συμπληρώσουν τη φόρμα δήλωσης συμμετοχής.

Διαδικασία: Λίγες μέρες πριν από τη διημερίδα, οι συμμετέχοντες θα λάβουν συνδέσμους και οδηγίες για το σύνολο των παρουσιάσεων των 2 ημερών προκειμένου να παρακολουθήσουν ελεύθερα εκείνες που επιθυμούν.

Κόστος: Η συμμετοχή στη διημερίδα είναι χωρίς κόστος για τους ενδιαφερόμενους.

Που απευθύνεται: Σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, σε φοιτητές καθώς και σε όλους όσους ασχολούνται άμεσα ή έμμεσα με τον χώρο της εκπαίδευσης.

Βεβαιώσεις Παρακολούθησης: Θα σταλούν ηλεκτρονικά μετά τη διημερίδα στους συμμετέχοντες.

Πρόγραμμα:

  • Σάββατο 9/3 – 10:45-13:40 – Κεντρικές Ομιλίες
  • Κυριακή 10/3 – 10:00-14:00 – Ενότητες: «Δημοτικό», «Διεπιστημονικά Θέματα», «Ειδική και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση», «Ξενόγλωσση Εκπαίδευση», «Οικονομικά Μαθήματα», «Προσχολική Αγωγή», «Ρομποτική», «Τεχνητή Νοημοσύνη», «Φιλολογικά Μαθήματα», «Ψηφιακά Εργαλεία Μάθησης», «Ψηφιακά Εργαλεία Οργάνωσης Εκπαιδευτικού», «Gamification & VR», «International» και «Microsoft Educators».

Για περισσότερες πληροφορίες ή στην περίπτωση που οι ενδιαφερόμενοι αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα στην ηλεκτρονική δήλωση θα πρέπει να επικοινωνήσουν στο e-mail ganton@avgouleaschool.gr.

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close