Εκπροσωποι Εξυπηρέτησης Επισκεπτών στο ΚΠΙΣΝ

Το ΚΠΙΣΝ αναζητεί υποψήφιους/ες για τη θέση των Εκπροσώπων Εξυπηρέτησης Επισκεπτών με μερική απασχόληση/part-time (4ωρη σε 5ήμερη βάση). Οι θέσεις αναφέρονται στους/ις Προϊσταμένους/ες Εμπειρίας Επισκεπτών. Οι κατάλληλοι/ες υποψήφιοι/ες θα συμβάλλουν στην ομαλή λειτουργία της Διεύθυνσης, προσφέροντας άριστη εξυπηρέτηση και φροντίζοντας για την εξαιρετική εμπειρία των επισκεπτών στο ΚΠΙΣΝ.

Κύρια καθήκοντα και βασικές αρμοδιότητες:

  • Παρέχει έγκυρες πληροφορίες με στόχο την άριστη εξυπηρέτηση κοινού δια ζώσης, μέσω τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής επικοινωνίας
  • Συνεισφέρει στην ομαλή λειτουργία της Υποδοχής, προσφέρει εξατομικευμένη εξυπηρέτηση στους επισκέπτες, διαχειρίζεται παράπονα, παρέχει εξυπηρέτηση και πραγματοποιεί εγγραφές Μελών
  • Αναλαμβάνει την πώληση υπηρεσιών (οικογενειακά σακίδια, εισιτήρια, προγράμματα παραστάσεων, ξεναγήσεις, κ.α.).
  • Συντονίζει τον δανεισμό εξοπλισμού (αμαξίδια, κράνη, κουβέρτες, κ.α.)
  • Υποστηρίζει την υποδοχή/ check-in εξωτερικών συνεργατών και εθελοντών
  • Υποστηρίζει τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Διεύθυνσης
  • Χειρίζεται το Contact Center, εξυπηρετεί τηλεφωνικά ερωτήματα, διαχειρίζεται διαφορετικά mailboxes και το SNFCC Facebook Inbox, έγκυρα και έγκαιρα
  • Υποστηρίζει εκδηλώσεις και φεστιβάλ και συμβάλλει στην υλοποίηση έργων/ πρωτοβουλιών της Διεύθυνσης (Customer Service Week, Blood Drive, Installations κ.α.)
  • Πραγματοποιεί ξεναγήσεις στα ελληνικά και αγγλικά
  • Υποστηρίζει τη Διεύθυνση Εμπειρίας Επισκεπτών και τον Οργανισμό σε όποιες επιπλέον ανάγκες προκύπτουν

Απαραίτητα προσόντα:

  • Απόφοιτος/η ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ ημεδαπής ή αλλοδαπής
  • Άριστη γνώση ελληνικής και αγγλικής γλώσσας (επίπεδο C2) σε προφορικό και γραπτό λόγο
  • Η καλή χρήση άλλων ξένων γλωσσών θα συνεκτιμηθεί
  • Αποδεδειγμένη προϋπηρεσία στην εξυπηρέτηση πελατών (τουλάχιστον 2 ετών)
  • Καλή γνώση Η/Υ

Απαιτούμενες δεξιότητες και επιθυμητά χαρακτηριστικά:

  • Ανεπτυγμένη ικανότητα στη διαπροσωπική επικοινωνία
  • Εμπειρία στη διαχείριση παραπόνων και επίλυση προβλημάτων
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Επιθυμία εργασίας σε δομημένο και απαιτητικό περιβάλλον διεθνών προδιαγραφών
  • Ευγενικός & θετικός χαρακτήρας
  • Ευελιξία στο ωράριο, με έμφαση στις βραδινές βάρδιες, Σαββατοκύριακα και αργίες

Διαδικασία υποβολής αίτησης

  • Η προθεσμία υποβολής είναι στις 21 Ιουνίου 2024, στις 16:59 ώρα Ελλάδας.
  • Οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα, καθώς και μία σύντομη επιστολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
  • Όλες οι αιτήσεις θα αξιολογηθούν πρώτα από ανεξάρτητη εταιρεία ανθρώπινου δυναμικού. Θα ακολουθήσουν συνεντεύξεις με όσους και όσες περιληφθούν στη βραχεία λίστα. Όλοι/ες οι υποψήφιοι/ες θα λάβουν γραπτή ενημέρωση για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
  • Όλες οι εγκαταστάσεις και τα γραφεία του ΚΠΙΣΝ είναι πλήρως προσβάσιμα σε Άτομα με Αναπηρία.

ΑΙΤΗΣΗ

scroll to top

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στο e-dimosio.gr συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close